BORTTAPPAT USBMINNE!

mitt USBminne med 8gig av mitt liv i bilder är BORTA
jag känner mig tom, alla mina minnen är borta, alla bilder, all musik...ååh

d här händer inte mig! ='(

d känns som ja tappat minnet...vilket ja i princip har men aaaaaaaaaaaaah

(min sorg övergår till ilska...)

först ja ba neej ='( den e borta ååh, så letar ja öööverallt i alla lådor, fickor, under o bakom allt men hittar den inte. sen blir ja arg o ba VEM HAR TAGIT DEN?! JAG VET VAR JA LA DEN SIST JA ANVÄNDE DEN! JA ANVÄNDE DEN TSMS M MITT MINNESKORTSÖVERFÖRARSAK SOM LIGGER I LÅDAN FORTFARANDE MEN INTE USBMINNET, JA HITTADE LÅDAN ÖPPEN O D VA INTE JA SOM ÖPPNADE DEN SÅ NGN MÅSTE HA TAGIT DEN MEN VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM =@

Sen nu försöker ja behärska mig själv så ja inte slår sönder ngn vägg lr går in till mina föräldrar halv 5 på natten o skriker VEM HAR TAGIT DEN?! andas elida, andas...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0