bupp n' lizz

igår va jag på bio med buppis och lizzie-bettan :) vi såg på sherlock holmes, och goddamn va jude law är hottie! aja, filmen va iaf bra enligt mig, de va massa klurigt och så :P
sen åkte vi hem till salemos och gjorde en fail kladdkaka och såg på yes man! haha den är så rolig! faranoush! aja, sen typ snackade vi och så, kom fram till massa roligt och konstigt (som ni som har min på facebook kan se på mina statusar..). de va iaf najsiiiiigt. alla tre ställde klockorna på 10, men jag och salem vaknade inte förns 2 (lizzie drog typ typ 12.20). nu sitter vi här vid datorerna och ska kolla på mulan nu :D
om jag inte har sagt det förut; I LOOOOOOOOOVE DISNEY! ♥ ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0