chachaa!

shit asså, jag måste berätta vad dom hände på tåget på väg hem!
ELIDA LÄSTE MINA TANKAR! asså ja, på riktigt typ! haha :P
och inte bara en gång. neejnej, FYRA GÅNGER! :O

en av gångerna:

J -  OHNEJ, juste, jag borde kanske..
E - ja de borde du.
J - men han har ju inte..
E - nej, men han har ju inte ditt nya nummer.
J - aha juste.. vänta. WTF?!

haha, det var alltså om varför pappa inte hade ringt mig
eftersom jag vanligtvis äter med honom på onsdagar.

ett ord. CREEPY!

och btw! när jag kom hem stog mamma i hallen och väntade på mig;
"josefine.. du får inte bli arg på mig nu.."
haha, jag fick typ panik och trodde att hon hade krympt alla mina kläder.
men nej, sötismamma har möblerat om och städat mitt rum. gulle <3

okej och till en annan sak; jag tappade ju min mobil igår,
efter att jag elida och nadja hade snackat om det,
och de är så typiskt mig! när jag pratar elr tänker på någon/någon
så händer det som jag pratat om elr så träffar jag personen etc.
SKIT LÄSKIGT! jag har ett till exempel från idag;
jag tänkte, juste typ mina lärare lär ju veta att jag är tillsammans med marcus,
och dom typ känner honom ju (för vi går ju i samma skola).
sen så träffar jag daniel. gissa vad han säger.....?!
"josefine, jag såg vad du hade skrivit till marcus på facebook, så himla gulligt,
jag visade det för mig fru.. vi tycker ni är så söta.. blabla" haha jätteläskigt!

btw (..igen), ingen svarar på min mobil och den va inte kvar på caféet.. :(


Kommentarer
Postat av: s

Hahahah daniel avslöjade dig typ, hihihi! sötis! <3

2010-01-13 @ 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0