händelserik natt..

inatt sprang jag och elida runt i märsta. vi hittade massa stora pooler där sätunaskolan ligger, så vi badade! :D efter det gick vi till HM och kollade på barnsmycken. på HM var det en tant med en jääättejättesöt lurvig chihuahua, så vi gosade med den en stud, och när vi tittade upp så var tanten borta! "ohwell" tänkte vi och tog med oss hunden och gick hem till kenza. när tog vi kort med hennes webbkamera på oss och hundarna (asså HM-hunden, kenzas hund och nån annan random vovve som var där, tror den hette anton..), efter det såg vi på en thriller och åt typ.. paj-piroger. efter det drog jag hem, så gick jag ut och hade en musikal med en kille i min klass (tänker inte skriva vem) och solen lyste och det var sommar!
ohjuste, så åkte jag utomlands också, kryssning tror jag det var, och jag åkte med mitt resesällskap från paris = en j*vligt oönskad person var där. de va fail.

..i min dröm alltså :)


o så igår var själva dagen ändå ganska bra, för jag åkte hem till marcus, och när jag kom dit hade han varit jättegullig och gjort massor med chokladpudding, och gjort ett hjärta på min. han får mig alltid på bättre humör alltså! (A) sen så åt vi thaimat, såg på miss marple *HAHA* och drog till kista en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0