härlig helg

Härlig helg. Är helt slut =) nästan

Har faktiskt inte skjutit upp allt plugg som jag brukar. Jag är klar med love storyn, klar med mitt reportage, klar m hälsofrågorna, klar m spanska uppgiften, SNART klar m historieuppgiften, den gör jag helt klar i veckan.

Skönt, d betyder en ledig söndagkväll då jag får göra vad jag vill.
Gabriel skrämde mig nyss. Ni vet när man får sms så kan man se början av smset innan man öppnar det. O då stog d typ äsch :P ja orkar inte....bla bla bla. Och ja bah MEN VAA?! vaddå orkar inte. (ja trodde han inte orkade göra ngt ikväll) så ja öppnade smset så vare ngt helt annat haha, sen i slutet stod d typ vad ska vi göra ikväll då lr ngt. ja bah YES.

Så nu ska ja hem till Gabriel. Ludde e typ där. Vet inte vilka som ska dit än men ja vet att ja e törstig så nu ska ja dricka ngt =)

PUSSHEJJ
ELIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0