HELLO, WORLD!

jasså, du är här och läser igen? ;)
*mohahah*

jaja, till saken; idag har jag varit med jullieboy i ett antal timmar. han va inte på tipptopp humör, så jag va till ica innan han kom och fixade en bigpack-glass, maränger, chokladsås, hallon, och 2 chokladkakor för att muntra upp honom (A) vi gjorde alltså the tjejgrej to do när man är lite nere, och tröst-åt tills magsäcken expanderade x3. minst. (inte för jag vet nått om sånt, men vi åt jävligt mycke iaf, och de va skitgott)! dessutom såg vi på rosa pantern 2, ganska B. fasst lite kul .. "hohoba" (8) haha, sämst, jag har så dålig humor ibland x) sen typ satt vi och lyssnade på massa musik, och jag har kommit på att mr. jullieboy har jävligt skön musiksmak! (y)

snart är de iallafall skola igen (på måndag, inte som andra suckers som börjar imorn!), och vi har en läxa att vi ska läsa en engelsk bok, och sen skriva en bok resension, och jag ligger på kapitel 1.. ajabaja josefine söderström, de va inte bra. haha jag läser james bond, de är skit komplicerat, typ massa poker-termer på engelska! jag fattar ingenting ..! aja, n' uff with this bullcrap, nu ska jag göra nån nytta, typ.. lära mig en ny låt på gitarr. mm, de blir nog fan de! (inte läsa boken, nejnej) - Rise Against – Hero Of War ska jag försöka lära mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0