jag blev kidnappad

Asså helt seriöst, ja va taggad för en filmkväll m typ 5 pers, skulle bli asmysigt. MEN WOHOOOOW, JAG BLEV KIDNAPPAD !

Dottir säger att vi ska ta 10 i 7 bussen från mig hem till Gabriel för en filmkväll. Så hon kmr hem till mig, sen springer vi ut till bussen. (Jag ser eurells bil, hmm)
När ja står utanför busskuren nåra minuter innan bussen ska kma så hoppar d folk över mig m någonting som dom sätter över mitt huvud o knyter runt huvet. Ja skriker som en galning efter Sara men hon svarar inte. Sen blir ja inkastad i bakluckan på en bil och människan kör som en G A L N I N G.

I bakluckan ligger också en till människa, ja hade ingen aning om vem d va o människan gnällde men vägrade svara mig när ja sa " VEM är DU?" lite kul haha ja e ju så liten så ja fick av mig d ja hade över huvudet o satte mig i bakluckan som är såå liten o trång o lyste på människan. Människan dolde sitt ansikte (men ja kunde direkt se o höra att d va Ellen, hmm)

Sen efter en stund, en lång stund, öppnas bakluckan o ja blir utburen o ja får en glimt av en lykta...(AHA! ja e hos eurells, mhmmm!)

Sen blir ja inkastad i hallen hos eurells o blir av m d dom satte på mitt huvud igen. Där står över 40 pers o skriker SURPRISE ! O håller upp ett långt papper där d står grattis elida 17/18 år. (se bilden)
Då har mina älskade vänner fixat ett 17/18 års överraskningsparty eftersom ja kmr va i panama när ja fyller 18. Asså...ja va chockad.

Jag fick helt sjuka presenter ja bara kunde drömma om, SPA lixom? WOW, o sen massa sjukt söta o praktiska saker. Åh. love love love

Blev riktigt impad över hur de va så effektiva när de kidnappade mig, wow...

Älskar er så sjukt mkt, TAAACK



ELIDA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0