JAG HATAR ATT HATA PERSONER JAG ÄLSKAR!

.. elr makear det sence?!
jag blir seriöst pissed off, för det känns som att alla kommer åka bort och lämna mig helt ensam. tillexempel; elida ska flytta till panama och vara borta i typ 1 ½ år! sofia kanske drar till usa hela 2an! salem funderar/har funderat på att gå hela 2an i kenya! marcus kanske börjar på nått freakin' pilotgymnasium i nån sketen ort jag vet inte vart!

till er: JAG GILLAR ER INTE.
okej?! jag gillar er inte alls, bara för att jag gillar er så mycket.
this is driving me nuts..


Kommentarer
Postat av: sofia

Nuttisen!

Jag skaaaaa inte lääääääämna dig i 2.an om alla andra gör det, remember????! :)



Gillar dig massor, puss på rumpen <3 <3 <3 <3 <3

2010-01-10 @ 11:38:17
URL: http://sofiialinden.devote.se
Postat av: elida

PLUTTEN <3

2010-01-10 @ 13:56:30
Postat av: Mattias Askerson

då kanske han joinar mig i Västerås eller Arvidsjaur då ;) <3

2010-01-10 @ 21:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0