kiss me

okej då, yogan va bara i ca 2 timmar :)  vi slutade redan klockan 12 :D

haha under yogan så skulle vi typ ligga o blunda i typ 20 minuter
(de va asskönt!) jag somnade inte (elr..?) fasst jag drömde ändå!
och så skulle en person i min dröm säga nått, öppnade munnen o sa:
"okej hörni, nu är de dags att köra igen". jag ba wtf?!
sen insåg jag att de inte va min dröm längre, utan de va nina som pratade :(
efteråt stannade jag kvar på gymmet och körde stenhårt i en halvtimme.
nu har jag varit hemma en bra stund, och spelat gitarr och lite sånt.

sitter just nu och lyssnar på en av världens härligaste låtar:
Sixpence None The Richer – Kiss Me
(en grymt bra låt är bara ett klick bort, seriöst, TRYCK PÅ LÄNKEN :D

såg ju she's all that med anders häromdagen,
ooh när hon går ner för trappan asså! wow. så bra film, chickflick 2 the max!
jag får sån himmla härlig och glad känsla när jag lyssnar på den här låten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0