mission of the day!

okej, idag måste jag verkligen köra stenhårt pluggande om jag ska klara av resten av veckan sen. jag har ju varit ledig i 4 dagar nu, men inte fått ett ord skrivet, varken på min tvåsidiga engelska novell (tills fredag), min tresidiga historieuppsatts (tills fredag) eller mitt 3sidiga svenskareportage (tills nästa måndag). inte heller har jag pluggat till massmedia provet som är på torsdag. därför känner jag att jag behöver ett plugg schema. (jag tänker inte lägga upp hela schemat här, men jag tänker göra en to-do-list för dagen).

dagens missions;
- skriva den här listan.
- göra ett schema över hela veckan (när jag ska göra vad, och hur länge ect).
- skriva klart engelska novellen.
- se på casablanca
- skriva 1½ sida på historie uppsattsen.
- lämna in min mobil på upplåsning. -affären är stängd på söndagar.. >.<
- skriva en lista över hur jag ska spenadera mina pengar. (så mycker att köpa, sååå lite pengar)
- äta skitmycket kladdkaka (jag måste äta upp hela nu, för jag äter direkt ur formen och är sjuk, så om jag inte äter upp hela så kommer mamma bli smittad, och jag vill inte att hon ska vara hemma helatiden!!!)

ja, de var de. punkt 1, check! ;)


ps! BOWLING IGÅR VA SKITKUL! :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0