mobil-problem

this is just.. great >.<
min mobil har ju varit på lagning i typ 6 veckor, och idag åkte pappa för att hämta den. tror ni att han har den när hon kommer hem eller?! NEJ!
för jag har fått en helt ny (likadan iofs) !!! *happy-dance*
men va fan hjälper det? för nu är den tydligen låst till 3.
så jag måste låsa upp den för 200:-. IGEN. om du tror att jag tänker betala så tror du fel ska jag säga dig. så nu har jag en ny mobil och ett nytt sim-kort, men dom passar inte ihop!!!!!!
nu måste jag fan sluta klanta mig helatiden.
hoppas att få de fixat innan helgen iallafall...


btw! jag har träningsvärk ÖVERALLT! jag skojar inte.
har du någonsin haft träningsvärk i halsen?
nej jag trodde väl det. jag däremot, jag har det.
hur fan lyckas jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0