nyår

haha, klockan är snart kvart i 3 och jag sitter här den första januari tvåtusentio. ja, de känder jävligt nödvändigt att skriva det i bokstäver. ni kanske undrar varför jag sitter och skriver på bloggen nu, och de undrar fan jag oxå! jag har iallafall kommit hem från carro&anders. jag har haft en superbra nyårsafton, så jag tänkte summera den lite;
vi åt, vi körde öl-spelet (jag fick kung en gång, vilket betydde att jag skulle svepa en blandning av allas dricka, trodde jag skulle spy där och då, fy va vidrigt det var!), fick reda på massa dirty little secrets om alla, åt massa glass med massa hallon och strössel!!!, gick ut och smällde fetaste raketerna i hela märsta (jag sväär!), blev kastad i snön av micke & anders, hämnades genom att mula dem, tvingade i mig lite champange (så äckligt, men fan nyårs-måste!), blev skrämd av george så jag spillde champange över mig, hämnades, gick in och satt och snackade med people, slogs lite med micke (som blev stenpackad, precis som förra året), fick en lektion i självförsvar (..?!), bitchslappade micke, började gå hem med micke, jossan, nisse o björn, blev kastad i snön ytterligare typ 3 gånger av micke, hämnades genom mulning, kom hem och nu sitter jag här haha. tror de va allt ;)

och jag uppnådde mitt mål! middagen stannade kvar i magen, fasst alla typ hade som mål att supa mig under bordet, efter som jag är småttingen, haha. de andra är ju .. typ mellan 23-33. men sjukt roliga! insane att jag kan hänga med dom fasst dom är så jävla gammla ;) *hihi*
jaja, nu har jag typ skrivit min confessions of an alcoholic. hahaha nejmen, nu ska jag fanemig gå och sova av mig. fasst jag är fan skitpigg! men jag kan ju inte sitta här och skriva hela natten. elr de kanske jag skulle kunna, men hur kul skulle de va för er att läsa? inte för att någon tvingar er. haha, nej nu måste jag fan sluta babbla. ursäkta för svordomar. hoppas inte nån mamma elr lärare typ läser de här elr nått. då är jag lite screwed.. (A) nej fy fan va långt inlägg de blev! har ni märkt att jag skriver bättre gramatiskt när jag är påverkad? haha, fan nu måste jag ju sluta! GODNATT OCH GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0