pussie

idag träffade jag ju som sagt marcus inne i stan. vi gick runt ett tag i affärer (typ 2 st, men aa). sen tänkte vi att vi kanske skulle se på bio, men så kom vi inte överens, så vi sket i det och gick och åt mat på tacobar istället (trots att klockan bara var typ 5)! jag beställde en natcho, men fick en natcho de luxe istället. utan att betala extra! = glad josse :D
sen drog vi hem till honom och såg på film (nånting med will farrell, men den va gryhyhyyyymt B). sen tog vi oss en promenix genom hagapaken, de va jättemysigt, men skitläskigt! (vi hörde skrik, lampor bilnkade och ett freakin' lo-djur låg i skogen och stirrade på oss!). vi gick hela vägen från honom i solna till rådmansgatan :O
på rådmansgatan åt vi på donken, sen började jag åka hemåt..

när jag kom till min buss så va de nån kille som inte fick gå på för han som körde va dum, trots att de va typ 10 minusgrader ute! så jag va schysst och skickade en smsbiljett till honom.
.. elr inte.. men (!) det är ju tanken som räknas. han kom iallafall på bussen tillslut :)

jaja, onödigt inlägg, i know men jag har fan börjat få som vana att skriva på bloggen innan jag går och lägger mig :) pusshej gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0