rubricaaaa (8)

klockan närmar sig midnatt och jag är fortfarande inte klar med historieuppsattsen.. inte bra det här alltså! jag måste verkligen lära mig utnyttja lektionerna till skolarbete, så jag kan slippa sånt här fredags-plugg-bullshit. även fast jag är ovanligt pluggmotiverad så har jag just ikväll tappat allt. jag är inte trött alls, men jag känner mig helt tung i kroppen. typ så som precis innan man blir full, när man är smått snurrig och lite tung sådär , haha-. de blir inget inskick ikväll, för jag känner att jag inte kommer hinna, och jag har noll motivation. hoppas de blir bättre efter an natts sömn, och att carl inte får psykbryt och sätter ig på mig för att jag är lite sen. känns seriöst som jag skulle kunna svimma nu när som hellst, så det känns som en bättre idée att lägga mig i sängen och glo på "get smart" och tjocka i mig lite godis.. ja men de här blev ju ett trevligt och positivt inlägg, hah! äsch de gör inget, ni älskar mig iallafall (A)

ps. EGOPIC! haha ;

har på mig marcus tröja, skiiiitmysig ;D



TILLÄGG! jag kom precis på varför jag känner mig såhär! JAG FICK HOSTMEDICIN AV PAPPA. han är säkert en konspirations-robot som försöker ta livet av mig.. o.O
hm, this is kinda suspicious.... haha, jag är hög på hostmedicin xD

Kommentarer
Postat av: sofia

YES MY FRIEND, I LOVE U!!!!! <3 Lycka till med historian, u can do it! Pözz och kramiz <3

2010-01-30 @ 00:15:34
URL: http://sofiialinden.devote.se
Postat av: elida

SUSPICIOUS!

2010-01-31 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0