seventeen

Haha, d känns som ja e inne på sista året som tonåring...men ja har ju 18 o 19 kvar...=P

Ah, ska berätta om min dag iaf =) Jag blev väckt...! Gabriel ringer mig halv 2 o säger att han ska hämta mig för om 20 min ska vi på kinarestaurang. Så ja rusa upp ur sängen o fixade mig supersnabbt, sen sprang ja ut i dagsljuset...fick en liten chock...sen drog vi ett gäng till Lucky House o åt tsms =) Så jag Heidi Gabriel Alex Ludde Victoria Jennifer TH o Nici åt kinamat, Jättemysigt, LOVE kinamat, TACK.!

Sen drog vi hem till mig, såg monsters inc mohaha o sen kom Samira o Niclas, sen bara hängde vi resten av kvällen, sen skulle Alex o Victoria som har börjat skolan hem för att sova så dom andra drog o köpte massa chips o grejer o sen tittade vi på en flm som heter "Knowing". Rätt bra, men dåligt slut. Sen efter d satt vi o pratade i mitt rum i timmar. =) De åkte nyss hem. Så nu ska ja äntligen sova.

ÅÅÅH Ja fick en underbar tavla av Ludde som han graffat själv! WOW, blev så rörd, den va sååå fin. I love love love it. Mest för att han e så duktig o d står MITT NAMN woho haha o att han tog sig tid o orkade göra den åt lilla mig. Nu sitter den på väggen =D Sen fick ja lite annat oxå, TAAACK.

TACK FÖR EN UNDERBAR DAG. <3

ELIDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0