sjukanmäld

igår var jag och såg på 8ornas produktion, och träffade massa gamla klasskompisar. skitkul verkligen! kom hem runt 9 nångång, och klockan 10 kände jag att jag inte orkade mer, så jag gick och la mig. somnade typ kvart över 10. så imorse när klockan ringde runt halv 7 så kände jag att min hals och mitt huvud inte pallade med en skoldag. så jag sjukanmälde mig, drack lite te sen gick jag och la mig igen. nu har jag vaknat igen, efter ca 12 timmars sömn, och jag mår så jä*la mycke bättre nu! :D inte fullt skitbra, jag har fortfarande ont i halsen, och huvudet känns ovanligt tungt. men jag ska säga som de stog i en bok jag hade när jag va liten (som jag läste om och om igen när jag hade bruten arm) "men du! de kunde ha varit mycket mycket värre! en elefant kunde ha trampat på din fot. eller så kunde en björn kommit och bitit dig i armen. så när man tänker efter så har du faktiskt riktigt tur, som bara har lite ont i halsen!"

haha så hade jag roligaste drömmen nu på morgonen! jag har drömt samma dröm ett flertal (!) gånger förut! de var iallafall så att jag kastade apelsinläsk på 2 av mina "fiender", haha skitkul! sen så rymde jag hem till salem för att gömma mig där. 

idag ska jag se på lejonkungen! men jag ska försöka skriva en "love story"-novell idag, så jag ska inte ligga och lata mig till 100%.. bara nästan (A)


Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Jag tycker att du ska delta i min tävling att bli veckans bloggare! Kolla in tävlingen här http://saadet.blogg.se/2010/january/tavling.html Kraaaam :)

2010-01-21 @ 16:23:53
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0