sjukis..

jag hade tänkt att gå till skolan, men så blir det icke.
dels för att jag har ondare i halsen, och dels för att jag inte orkade duscha nu på morgonen (..vilket det slutade med att jag gjorde iallafall). idag är mamma ledig, så nu håller hon på och försöker få iväg mig till skolan, och hotar med att jag måste hjälpa henne med tvätten osv. men nej, jag står på mig. jag blir hemma idag, punkt slut. dessutom kommer jag faktiskt få saker och ting bättre gjort härifrån. det enda minuset är att min skoldator är i skolan, och jag skulle verkligen ha användning för den nu. men men, det löser sig.

jag ska sätta igång och plugga redan nu (istället för att sova i några timmar till).
erkänn att det är duktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0