sweden sux

jag har fan bestämt mig nu. jag pallar fan inte den här kylan. om ett år ska jag flytta utomlands. alla andra ska ju de, varför inte jag oxå? jag kommer dö på insidan om jag tvingas spendera en till vinter här i sverige. jag fryser ihjäl! jag mår fan inte bra av de här. jag ska utomlands, jag bryr mig inte om vart, så länge de pratar franska eller fattar engelska i landet och att de är varmt. jag kan plugga på distans från nått sketet motellrum i nice, haha men seriously, i dont care..! mamma tycker iaf att det är en skitbra idé. inte de där med ett motellrum i nice, men alltså att jag ska studera utomlands. but she aint got no money, så om jag inte får pappa att gå med på det så är de kört, och han är arg, snål och negativ när det gäller saker som jag behöver pengar från honom till. och jag kan inte använda mina egna pengar heller, för dom får jag inte förns jag fyller 18. kill me. kan man få sånt här genom skolan? eller bidrag?
jag är 100% seriös. jag orkar inte sverige.

/JOSSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0