tarzan ♥

jag har fan skills! jag satt i mina sovkläder och chattade med julle. vi kom in på ämnet "disneyfilmer" och han sa typ "men om du vill så kan du komma hit nu på momangen så ser vi på tarzan". då var det 7 minuter innan bussen skulle gå, men jag hann slänga på mig kläder, "fixa" håret, och sminka mig, sen springa ut till bussen! skills alltså! asså tarzan är så grymt bra, och som vanligt så har disney en sorglig scen, och som vanligt började jag gråta då, haha. de funkar inte för mig att inte göra de! aja, vi kom iallafall fram till att felix liknar tarzan SKITMYCKE, .. och att steffis liknar tarzans mamma *mohaha*.
i looooooooove disney! men (!) jag HAAAATAR clayton! omg, jag skulle kunnat hoppa in i filmen och slått ihjäl honom! haha, seriöst! damp!



nu är jag feta sugen på att se skönheten & odjuret, lejonkungen, ariel, mulan medflera oxå! asså jag älskar det! jag är helt säker på att jag aldrig i hela mitt liv kommer växa ifrån dehär disney klassikerna! så jävla bra, rakt igenom!

här är en av mina absolut favorit disney-låtar; Meta Roos – Känn En Doft Av Kärleken, jag tycker faktiskt att den svenska versionen är mycket bättre än den med elton john! de är väl för jag är uppväxt med svenska disney filmer :) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0