tjooba!

gomorrn! igår va en toppen dag, efter skolan åkte jag med elida till stan när hon köpte sina nya skor (skitsnygga! :D) och efter det åkte jag hem till marcus, och jag hittade hela vägen fram!!! (han bor typ 2cm från busshållplatsen, men viby är förvirrade..!) vi pluggade en liten stund, sen drog vi ut för att åka snowracer! :D haha de va kul, vi gick till tre olika backar och åkte en gång i varje.. :P


(jag har dålig kamera, ok?)
sen gick vi hem till honom och drack varm choklad och så :)

när jag skulle hem va alla tåg megaförsenade!


juste! igår hade vi oxå samhällsprov, jag tror att de gick VG..
och idag ska jag plugga sönder , för vi ha en uppsatts på 3 sidor som ska in. i do not like carl at all. jag kommer sitta ensammen i mitt iskalla rum hemma hos pappa och plugga på en fredags kväll. (tyck synd om mig) (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0