dygnar

Hej, jag dygnar.
Jag lovade mina vänner att leva som om jag hade sommarlov, just för att utnyttja varje timme eftersom vi har 12 dagar kvar tillsammans. Sen lovade jag oxå Josse att äta frukost på Arlanda ngn gång innan skolan.
Så där är jag nu :P klockan är 04... och de sista har dragit. Jag skulle kunna bo tsms m mina vänner, seriöst.
It would totally work! Och lycklig skulle man vara :) "...mig skall inget fattas."

Nu sitter jag här iaf och försöker att inte väcka mamma (Fy vad dåligt samvete jag har nu haha. Hon är inte som pappa som säger till när han blir väckt. Hon ska öppna på dagiset vilket innebär att hon ska upp 5. Och vi satt utanför, högljudda. Men städa har jag iaf gjort!) och längtar till cappuccinon jag ska köpa till frukost snart.

nu hör jag en mygga....

//Elida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0