jag gillar fet

Det är redan torsdag och Rudbeck har tagit skolavslutning (ja, tagit skolavslutning. klaga inte). Jag är smått avundsjuk om man säger så................................
Idag hade jag iallafall bara en "lektion", som spenderades med att åskåda en rättegång! Jag blev skitirriterad på åklagaren, som ställde dumma och orelevanta frågor. Jag satt på världens bästa frågor, men jag var rädd att jag skulle bli utvisad ut landet eller något om jag räckte upp handen, så jag sket i det.

En helt annan sak som stör sönder mig är läget på pappas hus. På sommaren är det tamigfan vackert där (va ju där och hälsade på igår)!!! Tomten (asså inte personen tomten, utan trädgården typ) är ganska enorm, allt grönskar och det finns en fin liten veranda med skitbra sol-läge + en stor, varm & mysig studdsmatta som man kan ligga och steka på!! Jag saknar det.. Problemet är som sagt läget. Det ligger en halv livstids promenad från närmsta station och det är fullt av mygg och diverse andra små odjur här och där. Jag blir galen. Det är som jag har tyckt hela tiden; vi skulle bott kvar i Märsta i det underbara huset på Ljungvägen 18!! Det skulle varit perfekt...! Här hos mamma kan man ju inte ens sträcka på sig ute på ballen, och dessutom är man omringad av snokiga grannar som mer än gärna tar sig en titt när man ligger och steker. Trevligt.

Men whatevah!
Jag pratade lite med mamma, och hon skulle beskriva vart ett ställe låg;
Mamma - Men det ligger precis vid Teksako!
Jag - *tänker efter länge* Mamma.. Dom böt namn på Teksako när jag va kanske 2 år.

Okej, ni kanske tycker dedär va skittråkigt, men de tyckte inte jag serrö!
Hahah, hon har lixom kallat stället för Teksako i typ 15 år efter det stängde! Hahah failer!

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0