myyyskväll

Igår kväll/idag va übernajs, som vanligt när jag är med min söta spännis

Nu är det ca 2 timmar sen jag kom hem från honom, och jag har hunnit ta en lång dusch (jag tror jag störde grannarna med mig högljudafalska sång, eftersom det ringde på dörren två gånger..  Jag vågade inte öppna :$) och sminket är borta. Skönt. Nu sitter jag i myskläder och chillar. Ska snart smälla på en ansiktsmask snart tror jag, och läsa så mycket som möjligt i "Pride and prejudice" (har ju fortfarande kvar runt 250 sidor att läsa tills på tisdag..)!! Det blir alltså en sånn lördagskväll, en mysig hej-jag-är-ensam-men-har-inte-tråkigt-för-jag-har-på-mig-en-ansiktsmask-och-ska-äta-brownies-som-mamma-har-bakat-och-ha-det-jättemysigt-fast-jag-är-ensam-kväll ni vet :)


Min kväll i kollage-form. Detta plus brownies och marabou kokos :D

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0