preassure

Chacha. Är precis hemkommer från biblioteket där jag spenderade ett antal timmar..
..Utan att få någonting gjort :$ *failer*

Sööööötaste Emelie köpte TRE snickers åt mig! Gulle! :D
Jag hade 5:- och frågade om hon eller Sofia hade 2:- så jag kunde köpa en snickers. Emelie ba "Jag köper en åt dig!" och sen när vi kom dit så var det 3 st för 18:-, hon ba "Jahapp, då tar vi 3 snickers till Josefiiine" typ. Haha, så söt!


Bild från bibblan.

Menmen, nu är jag som sagt hemma igen. Har hoppat i ett par mysshorts och en stor marcus-tröja, och ska tvinga i mig kaffe utan socker så jag orkar skriva ytterligare typ 3 sidor uppsats så jag kan få mvg. Vilket jag ändå inte kommer få. Men nu ska va vara optimistiska! Kaffe + Josse + dator + inspiration (som inte existerar atm. får väl fixa fram det på något sätt) = en helvetes bra uppsats. Då Carl blir TVUNGEN att sätta mvg.

pusshej
♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0