sol och hår = <3

Hi there.
Har solat sedan kl 11 och kom precis in för dagen (troligtvis, om inte molnen får för sig att flytta på sig...).
Jag är BRUUUUN. Och på toppen på d, körsbäret på glassen, hallonet i pajen, kolsyran i vattnet, så lägger jag på lite lotion m lite B.U.S i. Aco's Sun Kissed Bodylotion. Den är seriöst bäst. Man får en fin jämn färg och den luktar inte äcklig gammal soja.

Min syster ska på sin avslutningsbal ikväll, hon slutar 9an. Blev sååå avundsjuk på henne. Vill oxå ha slutproduktion igen, vill oxå ha avslutningsbal igen, vill oxå vill oxå. Saknar 9an så det gör ont. Men det var inte d jag skulle säga :)

Jag fixade hennes hår. Det har typ blivit min stora passion i livet nu. Hår... Är sämre än sämst på att fixa mitt egen hår hahah men det är en annan historia. Jag älskar älskar att fixa andras hår. Sååååå, när jag gått ut skolan o gjort allt jag ska göra så vill jag gå en frisör och make-up kurs. Tydligen kostar d pengar men kosta vad d kosta vill. Bra på d jag gillar ska jag bli iaf. Sen funderar jag på att ta gratis kurser oxå som man får CSN bidrag på. Typ inredning/design o massa massa annat. Vi får se sen helt enkelt. Lite kul m framtidsplaner sådär. Jag kommer ju ha ett helt år på mig att tänka över det.



//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0