t.g.i. FREDAG :D

Jag ska ha ett MVG-prov i matte (geometri & algebra) på måndag!
Det kommer säkert gå jättebra, förutom att jag inte vet vad algebra är..?!

Menmen, dagen då;
Dagen började med massa bråk med mamma (kanske märks lite på förra inlägget?), sen gick jag till Sätunaskolan för att se på Nicoles skolavslutning! Jättemysigt, jag minns när jag själv stod framför alla föräldrar och sjöng & dansade och allt sånt där som man gör. Sen åkte jag till skolan. Jag hade missat alla mina lektioner (bara 2 st, men ändå), men det gjorde ingenting! Jag kom dit, käkade med Julle (vilket var jättetrevligt! Jag fick 2 tuggummin efter, och han knöt min sko! GulleJulle ♥), sen snackade jag om min mattekomplettering med Owe när Carl kom fram till mig....

Carl - Josefine, kan jag få prata lite med dig?
Jag - *oh-ooh, han kommer säga att jag skolkade från hans lektion idag!! tänkte jag typ*
Carl - Idag på samhällslektionen hade vi betygssnack. Ville bara säga att din senaste uppsats var jättebra, och jag tänker sätta MVG på dig i samhällskunskap A!

Omgwtfloln00broflmao?!?!? Jag doog?
Fett värt att missa Cougar Town asså! (Btw, går det någon repris? :O)'

Nu ska jag nog skriva lite på kompletteringen i religion, äta lite nyrakad brownie och baka benen (hoho, vad rolig man är idag va!?). Ikväll ska jag träffa Marcus! :D♥

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0