27 mars

Kära nån vad tiden går alldeles för fort ;o
NYSS var det 26 februari o man var överlycklig över att d sportlovet skulle börja.
NYSS var det 8 mars o man började skolan efter ett skönt lov.
Nästa vecka är det lov IGEN?!

Mars har gått SJUKLIGT fort...HOPPAS att april o maj går liiiite saktare.
De är trots allt de enda månaderna jag har kvar med mina vänner.

Men ja :) Idag vaknade jag vid typ 10 (?) och sedan åt jag vääärldens största frukost haha. Jag gjorde äggröra och 4 mackor och te :) GOTT.
Åh det var så skönt igår, jag kom hem tidigt och tog en lång dusch och kom på att jag inte hade köpt någon inpackning så då satte jag på bastun o dränkte håret i balsam och låg därinne aslänge :) SKÖNT.

NU vet ja inte vad jag ska göra :P har plattat håret och skrivit rätt mkt på novellen som ska in på fredag.
Det regnar ute så ut vill jag inte. Får vänta tills Gabriel slutat skolan o se vad vi hittar på.

KRAM
//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0