boring

Idag har jag haft en sjukt chill dag. Förutom att jag gick upp jättetidigt. Men iallafall, först fick vi besök av någon präst som snackade lite om kristendomen och så (eftersom vi har prov imorgon), sen hade vi en samhällslektion och såg på film, och sen slutade vi! Men jag, Elida och Sofia åt lunch på Lilla (jag tog pizza. de har glutenfri pizza, hallelujah) innan vi drog vidare. Jag och Elida åkte in till stan, och jag köpte en tröja och två par skitsöta strumpbyxor :D sen drog vi till Evelina's prao (Waynes typ högst upp på drottninggatan) och drack iste :) efter det skulle vi till kista, men sen skulle vi inte det, men då var vi redan där, haha! Iallafall så åkte vi hem och tog samma tåg som en sjukt rolig snubbe som stog och hoppade lite då och då. Efetr det drog jag hem, träffade Salem och gjorde våfflor till henne. Nu sitter vi mittemot varandra med varsin dator framför oss och försöker plugga, dricker te och lyssnar på musik. Mys, hehe ;)

Men ja de var väl det. Tråkigt inlägg, men whatever.

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0