Dagens

Well hello there darling :D

Tänkte köra lite "dagens"-bilder:

dagens frukost, lunch och middag.....


Dagens outfit (roflmao!!!). Det omtalade "schitzo-shortan" som jag köpte igår. Är inte säker på om jag gillar den eller inte, men jag köpte den på rea och den är jätteskön, så whatevs. Måste nog sy in den eller någonting innan jag kan använda den på riktigt iallafall, för den är sjukt stor i midjan. Lite Billy från Alabama varning..

Dagens fundering:
Har Roger Pontare på sig mönstrade indian/same-ponchos till vardags eller är det bara scenkläder?

Nu ska jag ta en dusch, mitt hår är inte det fräshaste just nu....
Sen blir de nog lite plugg inför Le teste national du francaise imorn.

josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0