DARIN

ÅH...ja tkr verkligen Darin skulle ha vunnit!
Vi skulle kmit långt med han o hans låt :( dumma människor som röstar fel! OCH för att inte nämna Hollow med Peter Jöback!!! :o Han kom fett långt ner...han va ju såå bra?!

Meen...apropå Darin ;) Visst har han blivit rundare?! Jag menar...asså, jag tittar på bilder från förut på honom o han va fettsöt o smal och allting. Sen man såg ingenting av honom typ förrän nu o jag får värsta chocken att han växt upp o blivit man och rund o allting :S :P

Ska visa vad jag menar :) här är Darin som ung:







Jag seriöst dregglaaaaaar :P haha ne men nästan...iaf o här e han nu:



FÖRSTÅR NI VAD JAG MENAR?!

okej...hejdå haha
//elida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0