dilemma

Haha, dagens citat av min syrra!
Jag slängde mina mjukisbrallor i tvätten eftersom ja haft idrott i dom o tar på mig ett par jag inte brukar använda. Då säger hon:

"Vad tajta mjukisbyxor du har, är det för att få en formdabel röv?"

Haha, ja dog.

Men nu är jag pissed off (får man säga så (a) ) haha, för Jennie har glömt att lägga ut texten man ska skriva om på schoolsoft. Uppgiften ska in imorn, men HUR ska man kunna göra den när den inte ligger uppe?!

Sen e jag lite kluven! Står inför ett (enligt mig) stort dilemma :)

En av mina bästa vänner, Ida, ska ha uppvisning på Södra Latin och sjunga sin egen (!) låt och ha cello i kompet!!! WOW, vill såååå gära va där o se henne imornkväll!!!
MEN! där har vi det stora M:et med stora bokstäver!
En annan av mina bästa vänner, Gabriel, ska ha en uppvisning imornkväll o ska åka paråkning dvs. konståkning. Han har vunnit SM om ja inte har fel, och ja har velat se honom åka ända sen ja träffade honom (har ifs åkt skridskor m honom när ja va yngre men hallå, paråkning?! DUUH) och nu har jag tillfället!!!

JAG HATAR SVÅRA VAL, ifs äre inte så svårt men asså ändå... :'(

//Elida.

Kommentarer
Postat av: djustd

Brukar du få elaka kommentarer och hur handskas du med det i så fall? Själv vet jag inte vad jag ska göra längre..Kram!

2010-03-29 @ 19:50:33
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0