FAIL

ska skriva ett snabbt inlägg innan jag gör mig iordning för tandläkaren :)

GÅRDAGEN då...:P vart ska jag börja?
Jag skulle ta bussen vid 14...men det kmr ingen buss och jag ser ut som en snögubbe när jag kmr in för att vänta på nästa buss, vilket gör att jag kommer fram en timme senare än jag tänkt :P Väl framme vid 15 så väntar vi på heidi som gått ända från Steninge och kmr fram som en riktig snögubbe...heeeelt vit o packad med snö :o :P
Sen lagade vi pannkakor och drack cappuccino :)

Senare drog jag till valsta centrum för att möta upp samira och handla jordgubbar och vindruvor och en kebabrulle :) Så efter d drog vi till Ida och hängde där o ja fick äta min kebabrulle efter typ 30 min eftersom vi missade bussen och den andra var sen från valsta centrum :P

Seeen tittade vi på Allt för min syster. Så hemskt sorglig film och allt blev bara för mycket så vi bara satt där o grät o grät o grät :P jag gråter ALDRIG lixom :P kmr inte ihåg senast ja grät haha.

Nu till d roliga....jag samira o dottir gick till busshållsplatsen för att åka buss hem med 00.16 bussen...men när vi kmr fram står d att d bara går en 00.46 :P så vi lägger oss på gatan i snöstormen och sen i en snödriva o väntar i en halvtimme. Sen när kl e 00.38 ser vi på tavlan o då står d 00.46M,
Dottir: "Vad betyder M?!"
Samira: "Natt mot lör-sön-och helgdag"

AAAAAAAAAAAAH...vi hade suttit i kylan o DÖTT o väntat på bussen som inte ens skulle komma hahah :P FAIL!
Så vi slagga hos Carlmatz ist...nu e ja hemma o e jättetrött...ska fixa mig nu

CIAO! <3
//Elida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0