hej ig

Franska nationella gick sämre än sämst. Hej IG, säger jag bara.
I övrigt har det varit en jäkla bra dag! Efter provet hade vi matte, sen lunch, sen gympa (typ aerobics och styrka med emelie och linda, de va najs! :)), och efter det blev jag bjuden på en latte av Elidababe ;D Sen hade vi en svenska lektion då vi bara skrev på våra noveller. Min är en skräcknovell...... Wiie! Tänkte skriva lite på den nu, men sen kom jag på att jag förmodligen bara kommer bli rädd då, haha mes alltså!
Ochochoch!!! Idag har jag lärt mig en av mina absolut favorit låtar i hela världen, Losing my way - Justin Timberlake, på gitarr!
And let me tell you: Den låter sjukt jävla (ursäkta) skitbra acoustiskt! Menmen, nu blir det nog snart läggdags för mig. Ska upp tidigt imorn igen -.-'
MEN snaart är det lov igen! UNDERBART!

josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0