helskön kväll/natt

NU kom jag hem efter att ha haft en riktigt skön kväll :)
Det började med att Jag, Elin o hennes kompis, Joanna, Ida, Jesper, Pontus, Gabriel, Höris, Noah, Cicci, Mary o Sebbe tittade på Millennium (lr hur d stavas) hemma hos Strands.
Min mamma hade köpt iste till mig som jag drack :D ÅH LOVE

Seeen efter d drog jag mary höris cicci o noah hem till Gabriel o skulle titta på film men d blev aldrig ngt utan halv 3 (?) drog vi till statoil o tankade, lämnade av Mary o sen åkte vi till donken i Upplandsväsby. Vi tog den gamla vägen så man va tvungen att gå över fältet för att kma till donken så nu är mina vita nya skor heeelt bruna o leriga -.-

Iaf, nu är klockan 5 och jag har förlorat EN HEL timme av mitt liv :P

Ska sova nu...så Godnatt människor :D

//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0