HEY YOU!!!

idag började jag med hemtentamen. IDAG.
klockan är bara kvart över 1 och jag har redan skrivit ca 1½ sida (visserligen består typ 1/4 dels sida av rubriken, but hey; han har inte sagt någonting om någon speciell storlek på den, så jag kör på strl 100!) :D
de går iallafall jättebra. jag arbetar verkligen bäst under lite press. snart är jag nog klar med min första fråga, och jag ska försöka få klart den andra idag oxå. om jag lyckas kommer jag stå med i guinnes rekordbok under rubriken VÄRLDENS BÄSTA ;)
nu ska jag väl fortsätta med plugget,
men först: hemlagade-hamburgare-lunch! ;D



♥ josse
(ps. ♥ <--de där föreställer ett hjärta. inte en blobb, även om det ser så ut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0