josefine, the smartass

I'M ON A ROLL.
nu jäklar är jag problemlösare nummer 1!
jag har ju 2 st bärbara datorer. en som är min egna och en som jag "fått" av skolan. båda datorerna har seriösa problem. på min egna är det flera hemsidor som inte fungerar att gå in på (t.ex. blocket.se, puslishme.se (där jag är inne nu för att skriva på bloggen), playahead osv), och den som jag fått av skolan fungerar inte msn på + att jag inte kan koppla upp den till vår router. alltså har jag inte kunnat använda den hemma, eftersom vi bara har ett internet jack och en sladd. MEN nyss hittade jag en till "intenet-sladd" så jag kom på att de kanske skulle funka om man kopplade in den i routern och i datan. haha kanske ingen nyhet för er datagenier, men för mig är det REVOLUTIONERANDE!
nu funkar alltså båda datorerna (med internet) samtidigt!!!

+ jag kanske har kommit på vad jag vill jobba med i framtiden!! :O
wiiie, jag har typ inte haft ett speciellt jobb i åtanke sens jag ville bli lindansös! this is great!

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0