MUSIK! ♫

Ååååååh underbara daaag :D
Slutade 10 över 11 efter ett välgjort religionsprov (kan man skriva så? bra gick det iallafall!) och en historieföreläsning av Carl. Helt okej faktiskt. Sen drog vi till Lilla och jag åt en kebabtallrik! Kom hem för ett tag sen och satte igång musik. Hej ultimata superdag, så härlig. Och VÄDRET. Såååå bra dag :D De enda är att jag inte har några planer för kvällen, men kniper de så tar jag väl en lugn hemmakväll ensam hehe, de va inte igår och känns ändå skönt att vara ensam och ta det lungt då&då :)

Iallafall, jag kom precis på vilken blandad musiksmak jag har. Heeelt insane.
Jag lyssnar verkligen på allt!
Så här ser en del av min spelista ut:
♫ Forever young - Aerosmith
♫ Famous last words - My chemical romance
♫ Survivor - Destinys child
♫ Pumpkin soup - Kate Nash
♫ What you know - T.I.
♫ The unforgiven - Metallica
♫ Beautifully broken - Ashlee Simpson
♫ Newfound lover - (jättebra låt från Smala Sussie)
♫ Don't forget - Demi Lovato
♫ Bed - J. Holiday

Etc etc. Så blandad är hela min lista. (säkert mycket mer också, nu tog jag bara några stycken i den ordning de låg i spellistan..) Massor av allt! I like it :)

josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0