Remember Me

Skulle ju se Farsan ikväll m nåra vänner, men den va fullbokad såg vi när vi kmit dit.
Inga solglasögon hittade jag heller...får köpa imorn efter skolan.

Iaf...vi tittade på Remember Me ist. Kan inte säga mer än att det är en sevärd film!

Åt kebab...varför vet jag inte, äter ju det varenda dag i skolan (a) MEN jag åt långsamt eftersom jag inte kunde öppna munnen ordentligt så jag blev mätt efter halva tallriken...wierd!

Nu är ja antingen sjukt trött lr matt...orkar ingenting. Har ni någonsin kännt ngt ni inte kan sätta fingret på? :S
Ska plugga in d viktigaste i huvet nu innan ja somnar. Får pigga upp d här inlägget med en bild, se filmen!



//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0