slingor

Ida gjorde blonda slingor på mig igår :) blev nöjd! Men håret blev GANSKA torrt efter nästan 3 timmar m blekningsmedel i :P
så ja får dränka det i balsam o några omgångar av inpackningar...:)

Funderar på att bleka ännu fler slingor om ett tag :) mitt krulliga hår blev SÅ snyggt när d va ljust :P
Är ju trots allt född m vitt afro så d e väl så d ska va :P ne men lite ljusare gav d så mkt liv :)
Det mörka var inget speciellt lixom...:P

Nu ska jag...jag vet inte :P Lägger upp en bild på håret...syns inte så bra menmen
//Elida.




Kommentarer
Postat av: sofia

palla va så jäkla snygg!!!!!!!! <3

2010-03-22 @ 21:58:42
URL: http://sofiialinden.devote.se
Postat av: elida

hahah sötnos

2010-03-22 @ 23:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0