Sommarplaner!

Det var en gång en dröm om Gotland....
Hahaha, nejmen nu håller jag och tjejerna i klassen på att planera en resa till Gotland i början av sommarlovet. Fy vad jag längtar!! Sofia sitter och visar massa bilder från hennes land (där vi ska bo i en vecka) och Emelie och Veronica håller på och ringer till några som hyr ut en stuga närmre Visby (i typ 5-6 nätter). Vi åker i slutet av juni ;) FY VA KUUUL! TAGGA, hehe. ja men de va i stort sätt det som jag skulle skriva (aka. de som Sofia tvingade mig skriva)



PUSSPÅNOSEN
♥ josse

Kommentarer
Postat av: sofia

JE SUIS GALET TAGGAD!!!!!!!!!!

2010-03-23 @ 14:24:27
URL: http://sofiialinden.devote.se
Postat av: Anonym

moi aussi ma amie ♥

2010-03-23 @ 14:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0