SUGAR!!

Hm.. Nyss va jag hos farmor och åt middag med henne, pappa och kung biba (bror).
Har kommit på att min bror inte kan rapa. Alls. Fyfan va dålig han va! xD
Nu lyssnar ja på musik, försöker plugga religion och.. funderar =P
Om de stämde, det där "du är vad du äter", vad skulle jag vara då?
Bästa sättet att visa är med en bild;


Ooooh, jag bara äääälskar socker!
Sockervadd, sockerbit, godis, you name it, i love it.

Iallafall. Hos farmor diskuterade vi bland annat om spöken,
så nu sitter jag i ett hörn och skakar. Nästan.
Mysigt.

Nu ska jag plugga, skriver nog snart igen när jag har kommit på någonting vettigt (eller ovettigt) att skriva om.. :)

♥ josse

Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

2010-03-25 @ 15:52:22
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0