svar

Goddagens! Nu tänkte jag leka wannabe-storbloggare, och svara på en läsarfråga (tro det eller ej, men vi har faktiskt fått en, haha)! Nu är jag inte säker på att det är tjejen som äger bloggen det står som har skrivit den här kommentaren, varför kan ni se här om ni nu vill det, de är förmodligen bara någon som driver med oss, men äsch jag väljer att svara ändå, haha ;)

Men jaja, nu till saken (hoppas ni kan se vad som står också?):



Svar: Om du menar kommentarer här på bloggen; NEJ, vi har aldrig fått en enda elak kommentar. Mest eftersom vi aldrig får några kommentarer över huvudtaget, haha. Om du menar irl så är det sjukt sällan, och om det nu är någon som säger någonting illa så bryr jag mig inte alls! De är bara avundsjuka ;) Svaret till världens problem: love yourself, hehe. Nej men det är jävligt viktigt =P Och man ska inte låta sig påverkas av någon sketen människa som är så låg att han/hon (?) förolämpar andra utan anledning, speciellt om det är över datan, för via datan är alla jävligt "övermodiga". :)

SÅDÄRJA, nu fick jag känna mig viktig i 5 minuter.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0