thursdag

Det har varit en mkt chill torsdag för att vara en torsdag :)
Bara för att en lärare var sjuk fick vi sluta tidigare (!) och han därför åka in till stan o shoppa...lr ja..jag hjälpe Josse att shoppa och sen träffade vi Evelina som praoar på Wayne's o så drack vi varsin iste!
Jag rekommenderar starkt (!) deras Ice Tea äppelsmak :) SÅ SJUKT UPPFRISKANDE OCH GOD!

Sedan efter allt shoppande och kommunalt åkande så drog jag hem till Dottir och umgicks med henne, Heidi och Gabriel. Vi gjorde våfflor :D vi tittade oxå på massa gamla bilder och gjorde knäppa filmer sen tittade vi lite på TV.

NU ska jag för första gången öppna religionsboken och plugga in lite om kristendomen till provet vi har imorn! :o Fast d blir ju inte så svårt eftersom vi hade mkt religion i högstadiet och sedan kan jag ju redan skitmkt om kristendomen :P
Inte alls som ett samhällsekonomiprov!!! :o :P

Lägger in en bild från filmen The Passion Of The Christ av Mel Gibson. Jag rekommenderar den! ;)
Wish me luck. Good night <3



//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0