uppdatering

Ehm, jag glömde skriva en massa saker i förra inlägget :S
Så gåre när man e trött ;)

1. Min mobilkamera har gått sönder, den letar inte fokus :( är så ledsen...NOT, den ska lämnas in!
2. Jag är kär i Ice Tea och MER äpple :D
3. Pappa har fört över 600 på mitt kort :D lite jag vet men asså, ja betalar min mobilräkning själv :o NU ska det fikas!
4. Ikväll har jag varit sååå allergisk, det har varit PAIN att försöka att INTE klia sig ÖVERALLT hela tiden! tabletter måste köpas om jag ska umgås hos folk med hundar o katter! ;o
5. Jag såg blommor utanför Niclas hus!!! :D Våren är påväg gottfolk!



Så...nu fick jag med det mesta, kortfattat :)

//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0