2maj

Hola amigo!
Igårkväll var jag med Grynet. Vi åt en skitseg (och sjuuuuuk god) kladdkaka. Den va så seg att han bröt sönder sin sked, hahaha!! För stark för sitt eget bästa? Sen hyrde vi film också. The Orphanage. Iiiiiiiiiiiiiiiiiinte en bra idée. Stort, mörkt, tyst hus, surround sound och sjuuuuuuukt äcklig film! Usch, jag typ sket på mig! Fasst inte lika mycke som han.. haha! Om jag sket lite i brallan så sket han ner hela vardagsrummet, if you know what im saying. Fan vilken trevlig metafor, tycker ni inte? Hehe ;)

Nu sitter jag iallafall och smäller i mig lite pringles seasalt and black pepper. De är inte så jättegott, men vafan, de är chips. De duger. Ska snart börja göra mig iordning.. Sitter fortfarande osminkad och grejer (a)

På tal om ingenting så slänger jag in mitt, Elidas och Sofias konsverk som vi gjorde i veckan när vi var på konstmuseum :D

Våra utgångsord va "små nätta fötter, snea ögon, atletisk och djupa färger".
Lyckades vi? :D

josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0