asså!

En sak som gör mig riktigt irriterad är när folk tycker att blixtväder är mysigt, coolt etc. WTGoat?!
Här är jag hemma, har ansvaret eftersom mamma o pappa är i Dalarna. Dennis är hemma med sina kompisar o Jennifer o Amanda. Christian är ute någonstans. Plötsligt hör vi åska, långt borta. Lugnt tänker vi. Innan vi vet ordet av exploderar det precis utanför. Husalarmet sätts igång, grannens hus börjar brinna. Brandkåren kommer m 3 brandbilar o mamma o pappa svarar inte i telefonen. Vi har ingen aning om hur man stänger av larmet o regnet öser ner och åskandet fortsätter.
Snacka om PANIK här hemma. Trodde jag skulle dö, trodde grannen hade dött.
Sen går jag in på facebook o ser flera statusuppdateringar där d står oooooh va coolt typ, åh vad ja älskar d här vädret, ååååh va mysigt. typ.
Vad är grejen lixom, här brinner d o människor dör av blixten o så sitter d människor i filtar o älskar vädret!?

WTGOAT?!
I'm upset!

Ska ni börja gilla jordbävningar oxå o säga ååh d e så skönt när marken skakar, vibrerar lite grann?

kul, kuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0