Chacha, igår hann jag inte blogga någonting eftersom jag var med babe i stort sätt hela dagen/kvällen. På morgonen hade vi ju nationella i matte. Jag tror det gick riktigt bra faktiskt *hoppas iaf*! Efter det såg vi på en film (stockholmsnatt, LOVE!) och sen käkade jag, Elida, Alex och Veronica lunch på Lilla. Efter det åkte jag hem och sen vände tillbaka i stort sätt, hehe, och mötte Grynetbabe på tåget. Vi drog in till stan och hade kuwl. Hehe. Bland annat gick vi in i en hattbutik på söder och provade massa fula hattar, haha! Vi gick iallafall i stan ett tag och åt glass på Ben&Jerry's i gamlastan. Sen drog vi till honom och såg på "Kickass" (filmen får 2.8 av 5 toasters, sällskapet får 7 av 5 toasters) och sen drog vi ut på hans moppe och åkte runt i stockholm på natten. Stockholmsnatt. Like.

Nu sitter jag och väntar på att Jullekrullgullbull ska komma över. Vi ska se family guy (h)

josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0