estudiando

Ja, jag sitter här o försöker plugga.
Det jag ska göra är att skriva ett reportage om ngn artist, på spanska! Ska lämnas in på måndag och jag har inte ens börjat :)
Sen måste ja seriöst läsa på boken som vi ska ha läst ut v.22. Pride and Prejudice. Det går nog bra.

Bara d att ja verkligen inte känner mig motiverad på spanskalektionerna lr ngt som har m spanska att göra :P Är så whatever. Jag förstår ju flytande men asså, jag ORKAR inte anstränga mig att försöka prata, utveckla mina texter and allt d där. Men d e d som krävs just nu för att ja ska gå från VG++, som ja har i typ alla ämnen, till ett MVG. Det kräääääävs så sjukt mkt, att man ska ge ALLT. Verkligen press på hög nivå nu på slutet. D räcker inte att göra d man kan.

Men jag är inte orolig :) Vet att d kmr att gå bra oavsett. Bara lite irriterad på att d faktiskt är så, kan inte alla prov vara typ "1, X, 2 - prov" ? Livet skulle va så mkt enklare.

Ska fortsätta försöka skriva på ett spanskt reportage nu...BYE!



//Elida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0