francais

Jag har prov imorgon. Franska. Jag känner inte för det. Att plugga alltså. Det här vädret gör mig deprimerad. Fast iofs hade jag en grym kväll/natt igår och halvdag idag. Jag va med "FlexarN^" eller "Spännis". Han har fått ett nytt smeknamn, bara för han är så stolt över sina nya gym-muskler. Marcus alltså. Fan va roligt inlägg. Don't care atm. Jag blev sur på mamma idag också. Nu vill jag bara se på en disneyfilm och begrava mig i rosa fluffkuddar och gossedjur och glömma alla problem, alla skolarbeten och allt regn. Snart är de sommarlov. Fan va skönt. Vet inte varför jag skriver i bloggen. Ni som läser lär ju bli deprimerade? Sluta läs. Hehe. Nä men ha en fortsatt trevlig dag kväll. Pösssss.

♥ josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0