FUCK MY LIFE

Fyfan vilken trevlig dag detta kommer att bli (hör sarkasmen eka i den mörka deppighets-grotta jag sitter och gömmer mig i atm). Imorgon ska jag ha ett muntligt franskaprov, så idag måste jag förbereda en ca. 5 minuter lång "berättelse" om en drömresa, och så ska jag hålla svenskatal, som jag måste gå igenom idag så jag kan det två sidor långa talet om seriemördare i stort sätt utantill. Tills på tisdag ska jag ha läst ut "Pride and Prejudice", jag ligger på sida 27 av 325, och svara på frågor om boken. Fan va kul. Tills tisdag ska jag även ha skrivit en 3-5 lång uppsatts om ungdomsbrottslighet. Jag ligger på fjärde meningen. Utöver det ska jag svara på två MVG-frågor om religion och etik för att kunna på MVG som slutbetyg, de ska väll bli runt 2-3 a4, och lösa några MVG-mattetal för att kunna på MVG som slutbetyg i det med. Dessa ska in .. någongång. Vet inte när, men väääldigt snart.

Jag har alltså läxa/prov/tal/kompensationsuppgifter/uppsats/bokläsning och så vidare i franska, svenska, engelska, samhällskunskap, matte och religion. FML på riktigt alltså.

Jag som hade tänkt göra en snygghets-lista över ESC-killarna från igår! Ovanligt bra skörd i år om jag får säga det själv (6). Det kommer sen när jag har tid. Eric Saade var iallafall snyggaste ever. Ingen slog honom. Men jaja, kommer bilder och sånnt senare i veckan ;)

/josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0